• SECCIONS
SECCIONS
  • Descobreix el D*na
  • Política
  • Societat
  • Economia i Empreses
  • Salut
  • Cultura
  • Esports
  • Successos
  • Festes
  • Opinió
  • L'Última
GALERIES DE FOTOS

CONTACTE

SUSCRIPCIONS
Castellano  Castellano
Canfali Marina Alta
aqualia-ahorro de agua
Subscriu-te!
Accés suscriptors
Subscriu-te!
SUSCRIPTORS
Contacto

Caixa Popular aposta per l’atenció personalitzada i presencial de les persones majors

  • Caixa Popular aposta per l’atenció personalitzada i presencial de les persones majors
  • Caixa Popular aposta per l’atenció personalitzada i presencial de les persones majors
  • Caixa Popular aposta per l’atenció personalitzada i presencial de les persones majors
  • Caixa Popular aposta per l’atenció personalitzada i presencial de les persones majors
  • Caixa Popular aposta per l’atenció personalitzada i presencial de les persones majors
  • Caixa Popular aposta per l’atenció personalitzada i presencial de les persones majors
  18/02/2022
Marina Alta

La cooperativa ja complia les noves mesures imposades pel govern en les seues oficines i compta amb l’horari més extens del mercat

 

La pandèmia del coronavirus, la digitalització de la banca i el tancament de sucursals ha comportat que moltes persones majors se senten més perdudes que mai a l’hora de realitzar gestions bancàries. Un exemple és el jubilat valencià Carlos San Juan, el qual va iniciar la campanya anomenada “Soy mayor, no idiota”, on el col•lectiu de persones majors reclama una atenció presencial més àmplia i un tracte més humà per part dels bancs. 

La campanya impulsada per San Juan i que actualment ha recollit més de 600.000 signatures a través de la plataforma Change.org, ha suposat un toc d’atenció cap al Govern Espanyol. Aquesta acció ha provocat que el Ministeri d’Economia haja anunciat que estableix el termini d’un mes perquè els bancs implanten mesures eficaces i urgents per atendre a les persones majors i acabar amb la seua exclusió digital. 

L’entitat manté l’atenció personalitzada

Aquesta nova legislació no ha afectat a la cooperativa Caixa Popular, la qual no ha eliminat l’atenció personalitzada i presencial amb l’horari més extens del mercat: de dilluns a divendres de 8:30 h a 14:30 h i a les vesprades de dilluns a dijous des de les 16 h fins a les 18 h. A banda de disposar de més d'11.000 caixers repartits per tot el territori espanyol. 

L’entitat no haurà d’adaptar-se a la nova legislació perquè ja tractava a les persones majors “amb l’atenció que aquests mereixen, com si foren la nostra família i adequant-nos en tot moment a les necessitats del col•lectiu”, tal com afirmen des de la cooperativa de crèdit. 

A diferència de Caixa Popular, moltes entitats bancàries han restringit certes operacions de tramitació mitjançant el caixer automàtic

Atenció al client de Caixa Popular 

La cooperativa de crèdit, la qual porta per bandera la seua política “On toca estar”, defensa que qualsevol client mereix una bona atenció adequada i personalitzada. De fet, tot l’equip està conscienciat sobre la importància que té l’atenció al client, siga presencial, virtual o telefònica, i que és cada client qui decideix com, quan i de quina manera vol ser atés i relacionar-se amb l’entitat bancària. 

Les oficines de Caixa Popular tenen l’horari més extens del mercat

Caixa Popular, des de sempre ha mostrat que és una entitat dedicada a  cooperar amb les persones, destacant l’atenció al client cap a aquelles que ho necessiten i ho sol•liciten, i en aquest cas, el compromís amb els majors. 

<<< Tornar a la portada
Compartir a
Ajuntament Pego - Turisme

Articles relacionats

La Xarxa Jove comienza los talleres de sororidad y nuevas masculinidades en los centros de secundaria
La Xarxa Jove inicia els tallers de sororitat i noves masculinitats als centres de secundària
Los pasajeros de Baleària disfrutarán en alta mar de una conexión a internet más rápida y con menos latencia
Els passatgers de Baleària gaudiran en alta mar d'una connexió a internet més ràpida i amb menys latència
Aqualia pone a punto la infraestructura de aguas pluviales ante la llegada de lluvias
Aqualia posa a punt la infraestructura d’ aigües davant l’arribada de pluges
L’Ajuntament d’Ondara convoca ajudes per a famílies amb baix nivell de renda per a despeses relatives a l’habitatge i les escoles esportives
L’Ajuntament d’Ondara convoca ajudes per a famílies amb baix nivell de renda per a despeses relatives a l’habitatge i les escoles esportives
Dass
Cercar notícies
Vinos de Alicante
colegio san josé de la montaña Oliva
Els poblets
The English Institute
Magazinos
Montenegro grabación por laser
 tvdenia pequeno
Fernando Moll
vapfbanner
Dra. Gandia
Montgo Radio
Ondara
Los angeles denia
Rent a Car Denia
dass kyopack
Clínica de Larra
Subscriu-te!
Suscrpciones
Canfali Marina Alta
CANFALI MARINA ALTA
Ctra. Dénia-Ondara - Edifici en 2ª rotonda. Apt Correus 599
03700 Dénia (ALACANT)
Telèfon 96 578 07 03 - Fax: 96 578 06 76
correo@canfalimarinaalta.com

Política de cookies - Avís legal - Seguretat i protecció al comprador - Informació adicional - Codi ètic

  • Dénia
  • Xàbia
  • Calp
  • Benissa
  • Teulada
  • Benitatxell
  • Gata
  • Pedreguer
  • Ondara
  • El Verger
  • Els Poblets
  • Pego

  • Descobreix el D*na
  • Política
  • Societat
  • Economia i Empreses
  • Salut
  • Cultura
  • Esports
  • Successos
  • Festes
  • Opinió
  • L'Última

Segueix-nos

Amb la col·laboració de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esports. Generalitat Valenciana.
Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esports. Generalitat Valenciana.