El Mercat Municipal de Dénia estrena web i Facebook per a ser més accessible i informar sobre serveis, productes i novetats

Sota el títol Ara més fresc que mai, al Mercat Municipal ha presentat la seua nova campanya de dinamització i posicionament comercial. La posada en marxa d'una nou web (www.mercatdedenia.es) i una major presència en xarxes socials, especialment a Facebook, són els dos eixos fonamentals en què es basa aquesta iniciativa, que pretén apropar els llocs a la ciutadania informant sobre productes, serveis i novetats, entre les quals es troben promocions i descomptes.
El regidor del Mercat, Javier Scotto, ha presentat aquesta campanya, que busca difondre les excel·lències "moltes encara desconegudes" dels seus més de 50 llocs, als que distingeix el seu tracte personal, l'aposta pel comerç de proximitat, la presència de productes de qualitat i la introducció de nous serveis. És el cas del lliurament a domicili, del pàrquing gratuït durant un cert interval de temps o la possibilitat de pagar amb targeta, prestació aquesta última de la qual disposa la gran majoria d'establiments.